Scan QR
Kini Siakap Keli boleh didapati di Play Store! Dapatkan sekarang untuk Smartphone anda. Saya mahu!

Pages

PILIHAN
Friday, March 29, 2013

No Comment
Seorang wanita tidak menyangka tindakannya menghantar anak perempuan berusia empat tahun ke rumah kaka iparnya membawa malang apabila anak perempuannya itu dipercayai dirogol anak saudaranya.

gambar hiasan
Difahamkan wanita berusia 22 tahun itu mengesyaki anak saudara lelakinya berusia 11 tahun melakukan perbuatan tidak bermoral itu.
Sumber berkata, terkejut mendengar cerita anaknya itu, wanita berkenaan kemudia tampil membuat laporan di Balai Polis Kundang, di sini, kelmarin.
Menurut sumber, dalam kejadia 19 Mac lalu, wanita terbabit yang perlu menjalani pemeriksaaan kesihatan di sebuah hospital dikatakan meninggalkan anak perempuaanya bawah jagaan kakak iparnya yang tinggal berhampiran dengan rumahnya di Rawang, di sini.
“Dia kemudian ke hospital kira-kira jam 10 pagi dan pulang semula ke rumahnya kira-kira jam 2 petang. Wanita terbabit kemudian mengambil semula anaknya dari rumah kakaknya itu.
“Selepas beberapa hari, kanak-kanak itu sering mengadu kepada ibunya sakit pada kemaluan. Dia kemudian bertanya kepada anak perempuan tunggalnya itu apa yang berlaku,” katanya.
Sumber berkata, kanak-kanak terbabit kemudia memberitahu ada mandi bersama sepupu lelakinya berusia 11 tahun ketika ditinggalkan di rumah sepupunya.
“Wanita terbabit yang mengesyaki anaknya diperkosa kemudian tampil membuat laporan polis sebelum anaknya dihantar ke hospital untuk pemeriksaan,” katanya.HMetro

0 comments:

Post a Comment

 
Siakap Keli